Thursday, February 10, 2011

STOP BLOGGING

Salam 1 dunia....

pe hal nk STOP aku neh??

hehe...Ingat aku suker ke tulis2 kat blog ni bg semua orang baca?
MENDEDAHKAN realiti kehidupan aku kat korang2, Buka pekung di dada,
TONJOLKAN kelemahan diri sendiri pada umum...huh! I x suka laa...
its my privacy beb...huhu... (tp sikit2 tu bleh la kot.ahha!)

rambut sama hitam....tapi pemikiran x semua hitam...
lain orang lain ragam..
lain orang lain pandangan....
sokong???

so? ntah...

Kerana....sebab......

Reaksi emosi jangan dituruti kerana IMPLIKASInya tidak seperti yang
DIIMIGINASI....


cewaahhh...dah lama x bermadah2 ni...hehe...


AKU lahirkan blog ni pun sebab tugasan sem ni kne wat BLOG...
so saja la panaskan badan, otak, dan jari ni......



TAPI...TAPI....
kalau rajin aku akan kembali berBLOG..huhu...

SEMOGA KALIAN SEMUA HIDUP BAHAGIA DENGAN INSAN TERSAYANG....









Layan lagu ni jom...senyum~


video

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...