Monday, April 11, 2011

Bingkisan Hatiku

Assalamualaikum kepada Muslimin & Muslimat. Salam sejahtera kepada yang non-muslim.

Rasanya sudah berdekad tidak mengUPdate Blog. jadi di kesempatan ini, saya ingin luahkan beberapa perkara.

Bukan Hari Raya je hari yang kita pohon kemaafan daripada orang ramai.


>>buat teman2, rakan, sedara mara, dan yang mengenali diri ini <<


Straight to da point, Saya Mohd Nazirul bin Ahmad ingin memohon beribu kemaafan kepada kalian semua jika ada salah silap yang tersengaja mahupun tidak, yg secara langsung ataupun tidak.

TERkasar bahasa yang membuta-tuli,
TERsamseng dan Termeluat yang tak bertempat,
TERsentuh-sentuh yang sengaja atau tidak,
TERsepak terajang tertumbuk yang melulu,
TERhiriskan hati dan perasaan secara langsung dan tak langsung,
TERmengata melebih-lebih,
TERsound-sound yang tidak sepatutnya,
TERusha (awek) yang x kira masa,
TERGgurau yang melebih-lebih,,
Dan segala macam lagi salah yang berkaitan dengan saya.

Maafkanlah diri ini terhadap kesilapan dan kesalahan yang telah
saya lakukan. Saya manusia biasa yang sering melakukan kesilapan.
Saya akui hidup saya sebelum ini banyak menyakitkan hati orang sekeliling.


BERIBU KEMAAFAN SAYA MOHON daripada anda.


Yang baik itu datangnya daripadaNYA dan yang tidak baik itu datang dari kekurangan
diri saya sendiri.

* tak perlu nak bising2. juz nak mintak maaf. saya x nak jadi isu negara pulak nanti. :P *

Jazakallah. SALAM.

6 comments:

  1. Aku maafkan . Maafkan aku jugak . Sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun , apalah sangat darjat kita ini untuk tidak bermaaf2an sesama kita sendiri . moga kita semua diberi kesempatan oleh-Nya untuk bertaubat . Amin .

    ReplyDelete
  2. Sama- sama la kita,ak banyak sgt buat salah kat semua org jugak,turu kata yg tak jaga,perbuatan semua ada,mintak maaf jugak la sebelum ak abis blaja kat sini

    ReplyDelete
  3. @roro (eh? xbleh tag macam kat fb daa! haha)
    bereh... no hal.. Innalahama'ana. :)


    memer : orait bro... zero-zero.. hoho. kosong-kosong deh... ( 0-0 )

    ReplyDelete
  4. hehehe...maaf diterima :)
    kita semua hanyalah insan yg lemah, byk kesilapan. berusahalah utk sentiasa menjadi yg terbaik. semoga Allah merahmati setiap langkah dlm perjuangan hidupmu.amin...

    ReplyDelete
  5. anda di tag :)
    http://www.craznotydoty.blogspot.com/2012/01/aku-di-tag-korang-pun-di-tag-sama.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...